ယခုဘေလာ႔ဂ္အား (ေ၀ဖန္ခ်က္ ၊ ထင္ျမင္ခ်က္) သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဓါတ္ပံု၊ ကဗ်ာမ်ားေပးပို႔လိုပါက ဆက္သြယ္ရန္လိပ္စာ lion.nnt@gmail.com,cherrylandlay@gmail.com, Phone: 09428363601 ေပးပို႔သူမ်ားကိုလည္း အထူးပဲေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္။

Wednesday 28 September 2011

ေကာ္ဖီခြက္ေလး

အခုကၽြန္ေတာ္ ေကာ္ဖီေသာက္ေနတယ္ ဒီေန႔ေကာ္ဖီတင္မဟုတ္ မုန္႔နဲ႔ မွာတမ္းပါေရာက္ရွိလာတယ္။ ဘာေၾကာင္႔လဲ ကၽြန္ေတာ္ ေနသိပ္မေကာင္းခ်င္ဘူးျဖစ္ေနတယ္ မေန႔ကတည္းကျဖစ္ေနတာ ဒါနဲ႔ ဒီေန႔ ေကာ္ဖီေလးေသာက္ မုန္႔ေလးစားျပီး ေဆးေသာက္လိုက္ပါတဲ႔။ စာေရးေနရင္ ကၽြန္ေတာ္ျပံဳးျပီး ေက်နပ္ေနမိတာေတာ႔ အမွန္တရားဆိုတာေပါ႔။ ကၽြန္ေတာ္႔ဘ၀ အေမာေတြကိုေျပေစခဲ႔ေအာင္ ဘုရားသခင္ ဖန္းဆင္းမ်ားေပးလိုက္သလား။ ေကာ္ဖီအျဖစ္ ဖန္းဆင္းေပးလိုက္သလား။ ဘာျဖစ္ျဖစ္ပါေလ ေက်းဇူးတင္ေနမိတယ္။ ရင္ခုန္သံေကာ္ဖီဆီက ဘာမွမမွ်ာ္လင္႔ခ်င္ဘူး ဒါေပမဲ႔ သူ႔ရဲ႔ ေကာ္ဖီ ကိုယ္ပိုင္ရနံ႔ေလး ေပ်ာက္သြားမွာကို စိုးထိတ္မိတယ္။ တစ္ေန႔ေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္႔အနားမွာရွိေနတဲ႔ သစ္ရြက္ေျခာက္ေလး ေငးၾကည္႔ေနရင္း ေလကေ၀ွ႔တိုက္ သယ္ယူသြားသတဲ႔ဆိုတဲ႔ ပံုျပင္သစ္ေတြ ရွိေနဦးမွာလား။ မေန႔ကသူမအျပန္ ကၽြန္ေတာ္ေငးၾကည္႔ေနမိလိုက္တယ္ သူ႔ေက်ာကိုင္းထြက္ခြာခ်ိန္ေပါ႔ ႏႈတ္ဆက္ျခင္းက ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ဘက္ကို မေႏြးေထြးေစခဲ႔ဘူး ဒါဘာေၾကာင္႔လဲလို႔ေမးရေအာင္ အေျဖကရွိျပီးသားျဖစ္ေနခဲ႔တယ္။ ၀ူးးးးးးးး ေတာ္ပါျပီ ကၽြန္ေတာ္႔အေတြးေတြ ျပန္ခ်ဳံ႔ထားလိုက္တာေကာင္းပါတယ္။ အေတြးကိုေနာက္ျပန္လွည္႔ေတာ႔လဲ သူ႔မ်က္ႏွာကို ျမင္မိျပန္တယ္။ ေကာ္ဖီေသာက္တိုင္း တစ္ေန႔နဲ႔တစ္ေန႔ သူမ်က္ႏွာျမင္ေနမိတာ ရင္ခုန္သံနဲ႔ ထပ္တူရွိေနခဲ႔ေလျပီ။

No comments:

Post a Comment

သူငယ္ခ်င္းတို႔....အျမင္ေလးေတြေရးေပးခဲ႔ပါ။